100220

Har precis ätit middag fläskfilé , Pommes och tillbehör mm de behövde min mage jag har nämligen stått i Sollentuna och väntat på mitt tåg i 2 och en halv timme fy man blir så irreterad på Sl som inte verkar göra något åt saken man bara snälla de finns bussar stoppa in en ersättningsbuss? Men nu är jag iallfal hemma sprang ner till tvättstugan för att tvätta alla mina kläder hela tvättkorgen är full.. Men då var den redan bokad så de vart till att tvätta hemma ska vika in resterande kläder i garderoben och städa mitt rum lite så de blir lite ordning och reda. Ska jobba i morgon och min älskade lillebror ska på kalas på bowlinhallen alltså där jag jobbar så gud så mysigt! Sen blir de övernattning hos Dennis men back to work!



Jag älskar dig Dennis över hela mitt hjärta du är bäst älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0